Saturday, February 12

J.A.N.U.A.R.Y (lambatnye update)

Salam Keikhlasan,
TAMAT SUDAH SRC 10/11
tapi bulan dua baru nak update. haha.. sangat lambat! Alhamdulillah, segalanya sudah selesai. Tahniah Naim selaku Presiden SRC yang baru. Tahniah juga buat saf kepimpinan SRC yang lain. Anda adalah antara mereka yang dipilih olehNya untuk menggalas tanggung jawab sebagai pejuang Allah dan menjadi antara mereka yang berada di barisah hadapan. Tahniah juga buat MNH ( sape tu? wahahahaha! ) ala, beliau adalah org yg selalu update blog dan FB SRC.. Tahniah ye MNH! :) Tak sia sia terpaksa mendengar leteranku mlm sebelum pembentangan manifesto. hehe.. Akak Tiqah! I'm soooooooo proud of you sis! OMG.. Tak pernah terfikir akak akan terjun dalam hal ehwal SRC ni (haha!) BTW, i'll always support you. Saya akan tetap ikuti perkembangan akak dan anak anak buah akak dari balik tabir. Naim dan Zulhafeez.. (haha!) Satu kelas C.I.B dulu, igt tak? sengal kan? TIBE TIBE tercampak sekali ke kancah SRC.. o.O Anyway, intake seterusnya 27h/b kan? Gud luck! do your best!
Fatihah Azhar, my dear sister.. Thank you so much. You are so adorable. hehe.. no wonder la ade ( ehem ehem ) gila bayang dkt tieha.. HAHA! 'perlu la'! ( versi tieha) wakaka! Btw, jalankan tugas sebaiknya okeyh? :)
And the rest of you, hope you guys could work as a team. Hwaaiittiin! hehe..
Walaupun lambat nak post kat blog, tapi rase takde la terLEWAT sgt.. Dissolution korang pun belum kan.. ahaha.. Saya sentiasa menyokong adik-adik saya. I.Allah..
Walaupun, saya ada tempoh kurang dari 2 bulan saje utk berada di sisi kamu semua, but I will always support you guys.. tengok ahza, ingatlah saye.. HAHAHAAH! tibe2~
salam sayang: adham afandi

No comments: