Monday, July 25

6th IIC CONVOCATION- update #2

Pagi tadi saya sempat ambil robe di kampus. Alhamdulillah Ya Allah. Syukur ke atasMu. Tiga tahun saya menantikan detik detik ini, baru sekarang giliran saya tiba. Terkenang balik saat susah payah saya nak mencapai cita cita. Kalau Allah dah tetapkan bahawa sesuatu itu memang milik kita, bahawa aral melintang beribu kali sekalipun IA AKAN TETAP MENJADI MILIK KITA. Biarlah gagal berkali kali, jatuh betimpa timpa tapi yakinlah janji Allah. Sesiapa yang berusaha akan mendapat hasilnya. Saya merasa manisnyaaaa perjuangan. Tak sia sia menangis beria jawab soalan Finance yang susah. xP

TAPI tadi saya tak sempat nak jumpa rakan rakan yang lain. Lepas ambik robe, saya masuk office sampai tengah hari. Nampak sahajaaa mereka lalu lalang di depan pintu office tapi tak sempat nak bertegur sapa. Saya yakin, sesiapa yang bergelar penuntut ilmu pasti mengimpikan saat saat kejayaan seperti apa yg saya rasa sekarang ni. Mcm tu lah saya rasa 3 tahun dulu. Sekarang giliran saya, tahun depan giliran anda pulaaaaaa. Yang paling bermakna, saya dapat kongsi kegembiraan ini bersama Ahza dan puteri2 saya yang lain. Itu yang penting. Oh ! Keluarga akan bertolak ke sini pagi Jumaat. Saya tak sabar nak peluk mak abah saya yang banyak melihat jatuh bangun saya, yang banyak melihat air mata saya tumpah, yang banyak mendengar gelak tawa saya, yang banyak menghidupkan api semangat saya semula. :)





Terima kasih kepada andaaaa kerana spoilkan mood saya sebab gaji lambat masuk.

apa apa je laaaa.


xoxo: AfandiFierce

1 comment:

✿✿JihaD UmaYraH✿✿ said...

gaji lambat masuk. like like like =p