Tuesday, July 5

25 RANDOM FACTS about me.

1)Nama penuh MUHAMMAD RASYDAN B MA'AT. Org panggil abg Rasydan, keluarga tercinta panggil Dan, yg tersayang panggil papa. Adham Afandi tu nama tipu saja okayyy. Ramai tanya apa maksud adham afandi? Maksudnya, adham: sesuatu yg baru, afandi: gelaran bg org yg berpangkat tinggi. Jadilah adham afandi. :D

2)Saya seorang yg bercita cita tinggi. Kalau boleh semua benda nak buat. Selagi boleh tinggi cita cita tu, selagi tu saya berangan dan akan usahakan sampai dapat.

3)Saya tak mudah jatuh hati. Berangan sikit2 tu adela, kah3 !! tapi utk jatuh hati tu sgtlah SUSAH. Saya ni takde hati perasaan kott?

4)SAYA SGT SUKA MAKAN. Semua makanan yg mengakibatkan kegemukkan saya SUKA.

5)SAYA SGT RAJIN KEMAS RUMAH dan saya suka kemas rumah. TAPI kalau dah berkali2 bersihkan, tetap dikotorkan oleh mereka YG PEMALAS, Terus saya taknak bersihkan lagi dah. BERSIHKAN SENDIRI PULAK.

6)Saya tak suka ANDA yg gila kuasa. Nak jawatan tinggi2 jek. Bajet bagus tapi kerja TAK RETI BUAAAAT.

7)Saya tak suka benda last minute. Kalau ada yg nak suruh buat pembayaran atau apa jua yg memerlukan khidmat saya tapi bagitau last minute, mmg SAYA TAKKAN AMEK TAU. Sila BELAJAR utk buat perancangan awal.

8)Saya BENCI lipas.

9)ACER adalah lappy pertama saya yg dibeli MENGGUNAKAN WANG saya sendiri.

10)Nokia X2 juga telefon bimbit pertama yang dibeli menggunakan wang saya sendiri.

11)Saya sgt suka kartun atashinchi.

12)Kalau di rumah, saya byk habiskan masa menonton channel E! saluran 712, astro. Rancangan favorite tentunya E! Live from The Red Carpet. Pastu saya akan berangan.

13)Saya tak suka sukan. Masa sekolah2 saya akan tipu cikgu kata saya ada penyakit, jd tak dpt join waktu PJ.

14)Saya dulu SANGAT aktif waktu zaman sekolah. Sijil2 saya waktu sek rendah dan menegah semuanya dah melebihi 100.

15)Saya tak pandai nak jaga budak2 sebab saya takde adik.

16)Saya BENCI nyamuk.

17)Saya suka semua jenis muzik kecuali muzik yg buat saya serabut mcm nak bunuh diri. Contohnya muzik rock.

18)Saya SUKA dan SELALU berangan

19)Saya ada seorang kwn baik/teman setia/org yg disayangi. Anda adalah AHZA SYAFIQ BIN ZAMANI.

20)Saya tak suka org BERLETER/MEMBEBEL tepi telinga saya. Nanti saya stress && bila saya stress saya akan buat benda2 yg tak sepatutnyaaaaaaa.

21)Saya sgt MEMILIH dlm berkawan. Saya mengakuuuu saya TAK MUDAH DIDEKATI. Tgk2 dari jaoh bolehla. Kalau nak dekat, sila jadi org yang boleh IMPRESS saya.

22)Saya punya tweets kat twitter dah 7000 lebih. HAHAHA.

23)Saya bukan seorang book worm tapi KALAU saya belajar, saya akan belajar MCM TAKDE HARI ESOK.

24)Saya pernah bercita cita utk jadi artis TAPI sebab saya tak sukakan KEHIDUPAN sosial bebas, SAYA RELA BELAJAR TINGGI2 SAJA dan jadi ORG TERPELAJAR.

25)MAK ABAH SAYA adalah INSAN YANG SAYA TAK DAPAT HIDUP TANPA MEREKA. MEREKA ADALAH NYAWA SAYA DAN SAYA CINTAKAN MAK ABAH SAYA. :D

xoxo: AfandiFierce

2 comments:

wafa said...

alaaa..~ sshla nk impress dan2 :(

Adham Afandi said...

Wafa. Hahahaha. Tak payah nak impress sgtla. xP